Dag 15: Zaterdag 8-08-2015, 40 jaar getrouwd - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu Dag 15: Zaterdag 8-08-2015, 40 jaar getrouwd - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu

Dag 15: Zaterdag 8-08-2015, 40 jaar getrouwd

Door: Lisette

08 Augustus 2015 | Indonesië, Denpasar

Vandaag zijn we 40 jaar getrouwd en om 09.30 uur stond het ontbijt klaar, werden we gefeliciteerd en kregen een kroontje op. Komang had een pannenkoek gebakken en met chocolade de felicitaties erop geschreven. Na het ontbijt kwam Diana met een hele mooie en overheerlijke chocolade taart. We kregen een mooi houten lijstje met een batictekening erin. Om 13.00 uur zijn we naar het strand gegaan, hier hebben we ook een stuk langs de zee gelopen richting Kuta. Bij terugkomst in de villa was de tafel feestelijk gedekt en hadden Komang en Jack weer overheerlijk voor ons gekookt. Diana had tofu met vegetarische vulling gemaakt en uitgebakken spek. Na het eten is Rowena gaan strijken en zijn Stoffel, Elly en ik naar de toko gewandeld en hebben Bintang gekocht. We hebben nog een spelletje gespeeld en zij om 23.00 uur naar bed gegaan. op naar het 50 jarig huwelijk.