Dag 16: Zondag 09-08-2015 noord-Bali - Reisverslag uit Buleleng, Indonesië van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu Dag 16: Zondag 09-08-2015 noord-Bali - Reisverslag uit Buleleng, Indonesië van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu

Dag 16: Zondag 09-08-2015 noord-Bali

Door: Naomie

09 Augustus 2015 | Indonesië, Buleleng

Vandaag zaten we rond 09.00u/09.30u aan ons laatste ontbijt in Semiyak.

Na het ontbijt is iedereen die dat nog niet gedaan had gaan douchen en zijn/haar koffer in gaan pakken.

Rond 11.30u was de eerste chauffeur al bij de villa. De tweede kwam een kwartiertje later.
Het was de zoon van de vaste chauffeur van de villa en iemand die kwam uithelpen.

Om 11.55u begon onze reis naar noord-Bali. De reis bestond uit een weg, een grote berg op en weer omlaag. Hier hebben we met een tussenstop ongeveer 3 uurtjes over gedaan.

De aankomst bij de villa's was super. Al het 'personeel' stond klaar om ons (met bloemenkransen) te verwelkomen.

De villa's zijn prachtig, van binnen en van buiten. De ligging ook, een straatje over en je staat met je voeten in de zee.

Je ziet hier veel lokale bevolking aan het water. Genieten van de zon, vissen, spelen of zich gewoon even wassen.

Om 18.00u stond het eten voor ons klaar.
Voordat we daar aan wilde beginnen zagen we een Balinees bruidspaar dat foto's ging maken. Wauw, wat zag dat er mooi uit! Ook ik heb even snel een paar foto's gemaakt.

Het eten was lekker. Nasi goreng en mie goreng.
Toen we klaar waren met het avondeten kwamen de dames vragen wat we voor het ontbijt voor morgen wilde hebben.
Alles is mogelijk, toast, ei, nasi, mie noem maar op!

Na het facetimen met het thuisfront en een paar kopjes thee zijn we net lekker gaan badderen en liggen we nu op bed.

Morgen hebben we een chilldag en kunnen eens rustig bekijken wat we op deze mooie plek allemaal willen gaan doen.