Dag 6: vertrek naar Noord-Bali Semeniyak - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu Dag 6: vertrek naar Noord-Bali Semeniyak - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu

Dag 6: vertrek naar Noord-Bali Semeniyak

Door: Lisette

30 Juli 2015 | Indonesië, Denpasar

Na het ontbijt naar de supermarkt gegaan en kaarsjes, feesthoedjes en een kroontje gekocht voor Naomie die morgen jarig is. Het was erg warm, dus toch nog maar even een duik in het zwembad genomen van het mooie zwembad in het hotel. Dikke pret! Om 12 30 uur uitchecken, Andy kwam ons halen en naar de AirPort in Jogyakarta. Het was er druk en wij 'witte' mensen waren toch wel interessant om naar te kijken. Het vliegtuig vertrek precies op tijd en na een korte vlucht geland op Bali. Dit was een wereld van verschil met het vliegveld op Jogyakarta. Schoon.......en hele vriendelijke mensen. De koffers gepakt en buiten op zoek gegaan naar de mensen van de villa die ons zouden komen ophalen. Na een poosje wachten stond opeens Eddy voor onze neus met een briefje waarop stond 'Lisette Dickhoff', een jonge Balinees en een en al vriendelijkheid. 'How are you Guys?', was de eerste zin die hij uitsprak. Met twee busjes naar onze villa voor de komende 10 dagen gereden. Deze ligt een beetje achteraf in Semeniyak en ziet er precies zo uit als op de foto's. De ontvangst was ook hier zeer vriendelijk met een glas drinken en doekjes om ons op te frissen. Het is een open villa met een enorme buitenwoonkamer/keuken en eromheen 5 slaapkamers met bad en douche die je kunt afsluiten en natuurlijk een zwembad. Van 08.00-16.00uur is er personeel in de villa en vanaf 17.00 uur tot 08.00 uur bewaking. Eddy heeft ons verteld waar we eten konden bestellen en dat werd naar de villa gebracht. Stoffel en Ron zijn nog naar de toko gewandeld en hebben Bintang gekocht, proost op onsierlijk de komende 10 dagen in Semeniyak.