Dag 7: 31-07-2015 Semeniyak - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu Dag 7: 31-07-2015 Semeniyak - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu

Dag 7: 31-07-2015 Semeniyak

Door: Rowena

31 Juli 2015 | Indonesië, Jogjakarta

Dag twee in Seminyak.

Vanmorgen uit mogen slapen tot 09.30. Sommige hadden heerlijk geslapen andere moesten weer even wennen aan alle geluiden.
De tafel was keurig gedekt en overal stond een feestmuts klaar. Vandaag vieren we de 27ste verjaardag van Naomie.

Na het ontbijt, wat door het personeel was klaar gemaakt kwam Billy en vroeg wat onze planning was. Eindelijk hadden we die nog niet, maar een dag chillen daar waren we allemaal wel voor. Conclusie we gaan naar de zee!
Na een hele korte rit waren we bij de Indische oceaan! Met een woord heerlijk. Voor 300.000,00 IDR € 20,60 hebben we 6 bedjes gehuurd.
Snel insmeren en hup de zee in. Hij was heel heerlijk, met mega hoge golven.
Anna en Mees vonden de hoge golven maar niks en bleven het liefste voor in de branding spelen...
Na een aantal uurtjes vertoeven aan de oceaan zijn we gaan wandelen lang de winkelstraten van Seminyak.

Wat ook zeer aangenaam was, is dat mam eindelijk kon pinnen met de bankpassen van de ING. Deze werkte namelijk niet op Yogjakarta.

Om 19.00 kwam Billy ons weer ophalen, eenmaal terug in de villa stond er een enorme wasmand met gewassen was klaar voor ons. Wat een luxe.
En ik zou ikke niet zijn, als de was niet naar wens gevouwen en gestreken was. Ik heb maar even een strijkbout gevraagd om de was opnieuw te strijken

• 31 Juli 2015 - 17:06

Ingrid:

Proficiat Naomie!!

Enne Rowena.....vakantie beteikent neet strieke!

• 31 Juli 2015 - 18:01

Pelzertjes:

Ohhhh dat klinkt allemaal exht als genieten!!!
    En Rowena je hebt vakantie he niet vergeten hihi

Liefssss

• 31 Juli 2015 - 22:20

Petra Cuppen:

Naomie van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een luxe dat je thuis komt en de was is al gewassen en gestreken!!

• 01 Augustus 2015 - 01:09

Claudia:

Naomie van harte gefeliciteerd !!!

• 01 Augustus 2015 - 10:10

Ilona, :

van harte proficiat. En n knuffel voor t bruidspaar , wat n avonturen en indrukken. Tja, dat strijken , dat heb je genetisch meegekregen van moeders kant

• 02 Augustus 2015 - 20:31

Silvia:

Naomie, gefeliciteerd!!!!
    Net jullie reisverslagen gelezen.... een woord: wauw!!
    Bijzonder om met zijn allen zo'n reis te mogen maken.
    Geniet ervan!!

En Roween... Striek neet te vuul... hihi