Dag 17: Maandag 10-08-2015 Singaraja - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu Dag 17: Maandag 10-08-2015 Singaraja - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu

Dag 17: Maandag 10-08-2015 Singaraja

Door: Rowena

10 Augustus 2015 | Indonesië, Denpasar

Vandaag een chilldag. Vanmorgen om 10.00 stond het ontbijt weer voor ons klaar. Na het eten zijn we allemaal ons eigen ding gaan doen. De een is gaan lezen, de ander ging zwemmen en voor de verandering hebben we de masseuse laten komen.

Stoffel, Anna, Ron en tante Ellie zijn gaan snorkelen. Volgens de snorkelaars waren er kleine visjes/zee-egels en koraal te zien.
Naomie ging wat later op de dag ook een poging doen tot snorkelen, na 5 min kwam ze de zee weer uit ze zag zeewier of zoiets en was een beetje bang

• 13 Augustus 2015 - 05:14

Naomie :

Even een kleine update! Vandaag ben ik samen met Anna, Mees, Stoffel en Ron toch nog een keer gaan snorkelen!
    Dit keer langer dan 5 minuten :p Met iemand aan de hand durf ik het wel.
    Een klein blauw visje gezien, een prachtige blauwe zeester en een hele school zwarte visjes.
    Morgen gaan we nog een keer. Oefenen voor zondag want dan gaan we in het diepe snorkelen.