Dag 10: Maandag 3 augustus Kuta - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu Dag 10: Maandag 3 augustus Kuta - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu

Dag 10: Maandag 3 augustus Kuta

Door: Lisette

03 Augustus 2015 | Indonesië, Denpasar

iedereen heeft vannacht goed geslapen en om 09.30 uur zaten we aan het ontbijt. Vanmiddag zijn we naar Kuta gereden een plaats waar veel tante Elly veel herinneringen heeft. We rijden langs het monument 'Bom' waar 285 mensen door een bomaanslag op 12 oktober 2002 in een discotheek zijn omgekomen. Elly ziet allerlei bekende straatjes en het hotel waar zij met Rikus heeft gelogeerd.
Eddy zet ons af bij de Mc. Donald en daar worden direct alle mobieltjes uit de tassen gehaald en appe maar! We splitsen ons op en Theo, Naomie, Ron en Elly gaan shoppen, de rest naar de beach.
We hebben mooi zicht op het landen en stijgen van de vliegtuigen op Bali AirPort en op een groep Amerikaanse marinejongens die genieten van Kuta Beach. We zijn gebleven tot zonsondergang. Mees en Anna hebben gespeeld met Nederlandse kinderen die aan Mees vroegen 'he guy were do you come from?'
Gegeten hebben we bij de Pizzahut en ook nu bij terugkomst in de villa werd er weer gezwommen. Rond 23.00 uur is iedereen gaan slapen.