Dag 12: Woensdag 05-08-2015 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu Dag 12: Woensdag 05-08-2015 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu

Dag 12: Woensdag 05-08-2015

Door: Lisette

05 Augustus 2015 | Indonesië, Denpasar

WIFI is een aantal dagen niet beschikbaar geweest, dus met terugwerkende kracht het vervolg van onze reis.
Om 08.30 uur zitten we aan het ontbijt, Ron en Naomie worden door DiNa opgehaald en gaan er een dagje met z'n tweetjes tussenuit. Op het programma staat een surpriseparty voor Naomie. De rest van het gezelschap gaat naar de Bali Zoo. Voor Indonesische begrippen een duur uitstapje en dat verklaard waarom het niet duo is in de Zoo. Het was wel een hele mooie en schone dierentuin met een weelde aan bloemen en planten. We hebben heel veel mooie dieren gezien, heel kleurrijk en dotten van apen die kunsten uithalen waar Epke nog wat van kan leren. En een geluiden dat die gibbons maken.....Veel mooie foto's gemaakt en op de terugweg heeft Eddy ons naar de supermarkt gebracht. Hier hebben we drakenfruit gekocht en groene boterhammen