Dag 11: Dinsdag 04-08-2015 Semeniyak - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu Dag 11: Dinsdag 04-08-2015 Semeniyak - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu

Dag 11: Dinsdag 04-08-2015 Semeniyak

Door: Lisette

04 Augustus 2015 | Indonesië, Denpasar

Vannacht om 02.30 uur deed de WIFI het weer, er kwam een Apple binnen van Maartje en iedereen was wakker! Om 09.00 uur ontbijten en dikke lol in het zwembad!
Billy kwam vragen hoe het was en of wij nog plannen hebben voor vandaag. Lekker koffie gedronken en vanmiddag zijn Rowena, Stoffel, Anna, Mees, Elly en ik naar beach 66 gegaan. Ron, Naomie en Theo zijn in de villa gebleven.
Ook nu was de reis naar het strand zeer chaotisch. Het blijft voor ons toch een avontuur om te zien hoe men zich hier verplaatst op de wegen, wat een hoeveelheid auto's en vooral scooters. Het lijkt alsof er geen verkeersregels zijn alleen maar: 1 x toeteren door rijden, 2 x toeteren ik wil er langs.
Op het strand heeft Ketut ons direct gevonden en kijkt of ze nog sarongs kan verkopen. Ze weet nog precies wie we zijn en zegt ook dat ze de vorige keer heel cheap, cheap sarongs aan ons heeft verkocht. Ook nu kopen we er 10 en Ketut kan haar geluk niet op. De buit is binnen en ze kan voor vandaag stoppen met werken. Ze veegt met het gekregen geld over mijn arm en wenst ons veel geluk. We genieten van het uitzicht, lezen en lopen door de Indische oceaan met grote golven en heel veel surfers.
Om 18.00 uur komt de chauffeur ons weer halen en rijden we via de supermarkt weer terug naar de villa. Hier bestellen we eten, als toetje een Magnum ijsje. Nu is het tijd voor koffie, douchen en slapen. Morgen worden Naomie en Ron opgehaald door Diana, een Balinese mevrouw, die hen een dagje mee neemt als verrassing voor Naomie. Wij gaan naar de Bali Zoo op zoek naar de komodoveraan voor Mees.

• 06 Augustus 2015 - 10:12

Ilona:

wat n spannende dingen allemaal en hoe fijn voor Ellie om t allemaal weer terug te zien.