Dag 2-3: Hotel Meliã Purosani Indonesie - Reisverslag uit Venlo, Nederland van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu Dag 2-3: Hotel Meliã Purosani Indonesie - Reisverslag uit Venlo, Nederland van 40jarighuwelijk - WaarBenJij.nu

Dag 2-3: Hotel Meliã Purosani Indonesie

Door: Lisette

27 Juli 2015 | Nederland, Venlo

Gisteravond na een reis ,van huis tot hier 26 uur, werden we op het vliegveld vn Yogjakarta vriendelijk opgewacht door onze taxi-chauffeur. Hij bracht ons over hele drukbevolkte wegen, scooters, bussen en auto's, naar ons prachtige hotel. Inchecken en naar de kamers. Ons bed is 2.40 m breed en er staat een extra bed.
Uitzicht over de mooie tuin waar de hertshoorn aan een boom groeit!
Om 20.00 uur zijn we gaan eten, heerlijk!! En rond 22.00 uur naar de kamer. Iedereen was vreselijk moe, dus slapen......Naomie en Ron de klok rond en de anderen zaten om 09.00 uur aan het ontbijt. En ook dit was zeer uitgebreid en lekker. Na het ontbijt zwemspullen pakken en de hele dag heerlijk aan het zwembad gelegen. Andy, een vriend van Ron is op bezoek geweest en hij gaat ons morgen en overmorgen mee nemen naar de mooie plekken in Yogjakrta. Verder alleen CHILLEN en ..... massages ondergaan. Om 18.00 uur is het pikkedonker. Nu zijn we klaar voor het diner en gaan we een rondje lopen. Groetjes uit het verre Inonesie....
....Dat rondje is maar een heeeeeel klein rondje geworden!! veel te druk en te donker op straat. Dan de dag maar afsluiten met een lekkere cocktail

• 27 Juli 2015 - 16:46

Petra Cuppen:

Hoi vakantiegangers, zijn jullie al een beetje gewend? De eerste stop voor jullie is al mooi en lekker eten. Dit is de hele vakantie hopelijk zo.
    Hier is het regenachtig en nog geen 20graden.

Veel plezier, Petra

• 27 Juli 2015 - 17:44

Ralph Ellen Ryan & Yara:

Klinkt goed, we missen het wel! Geniet er intens van, voor je het weet is het voorbij!
    Kus van Ralph, Ellen, Ryan & Yara

• 27 Juli 2015 - 18:00

Gert-Jan:

Zo te lezen is het niet verkeerd lekker genieten maar. Veel plezier

Gert-Jan en familie

• 27 Juli 2015 - 19:49

Ine:

Geniet van jullie prachtige reis.

Ine en Frank

• 27 Juli 2015 - 22:47

Claudia:

Ik zeg Proost !! Pak er nog een cocktailtje op en geniet.....

• 29 Juli 2015 - 11:09

Ilona: